Semne surprinzătoare de la nivelul cavității bucale care indică faptul că suferi de stres

Semne surprinzătoare de la nivelul cavității bucale care indică faptul că suferi de stres

Întregul nostru organism – inclusiv nivelul de energie, răspunsurile automate ale creierului, hormonii și imunitatea – este influențat de factorii de stres din viața de zi cu zi.

Ca urmare, unele simptome asociate cu deficiențe de vitamine sau minerale pot fi, de asemenea, un semn al unui dezechilibru mai profund, asociat cu efectele pe termen lung ale stresului cronic.

Crăparea colțurilor gurii

Care este cauza? Lipsa vitaminei B6.

Acele fisuri dureroase mici neplăcute apărute la colțurile buzelor sunt un semn sigur că nivelul de vitamina B este scăzut și în special vitamina B6.

Vitaminele B sunt importante pentru sănătatea sistemului nervos și sunt necesare pentru a extrage energie din carbohidrați, grăsimi și proteine.

Sursele alimentare sunt: morcovii, carnea de pui, ouăle, peștele, carnea, mazărea, spanacul, semințe de floarea-soarelui, nucile, avocado, bananele, fasolea, broccoli, orezul brun, cerealele integrale, varza, porumbul și cartofii.

Scrâșnirea dinților

Care este cauza? Lipsa vitaminei B5.

O altă vitamină din grupul B, B5 este adesea menționată ca vitamina antistres, deoarece ajută la producerea de hormoni suprarenali, colesterol și anticorpi imunitari, toate acestea reușind să moduleze răspunsul organismului la stres.

De notat că producția de colesterol nu este întotdeauna dunătoare, avem nevoie de colesterolul bun pentru a produce noi celule și hormoni steroizi, cum ar fi cortizolul și DHEA, care fac parte din răspunsul metabolic la stres.

Stresul pe termen lung determină adesea reacții necontrolate ale maxilarului care au ca rezultat măcinarea dinților, parțial datorată încordării mușchilor feței pentru a crește vigilență a creierului, de care organismul simte că are nevoie pentru a preveni pericolul, dar este, de asemenea, asociat cu un nivel redus de vitamina B5.

Această vitamina este, de asemenea, necesară pentru producerea de acetilcolină folosit ca neuro-transmițător de creier, care ne calmează, de asemenea, după ce stresul a trecut.

Sursele alimentare: carne de vită, ouă, legume proaspete, rinichi, legume, ficat, ciuperci, nuci, pește de apă sărată, făină integrală de secară.

Sursa: DailyMail

Lasă un Răspuns