Experții în sănătatea orală avertizează că problemele dentare au atins cote epidemice

Periem dinții, folosim ața dentară, și dacă suntem responsabili, ne întâlnim cu dentistul de două sau de trei ori pe an. Pentru cei mai mulți dintre noi, scopul acestor acțiuni este de a preveni apariția cariilor și de a evita mult temuta freză dentară.

Medicii stomatologi cred, însă, că îngrijirea dentară înseamnă mult mai mult.

Experții în sănătate orală spun că problemele dentare au atins niveluri epidemice.

Gingivita, care declanșează boli ale gingiilor, poate fi un precursor care anunță boli de inimă, diabet și alte tipuri de afecțiuni grave ale organelor interne, cum ar fi ficatul sau rinichii.

Boli cum ar fi infecțiile virale – cauzează eșuarea transplanturilor de rinichi și declanșează anumite tipuri de cancer.

Studiile arată că bărbații cu afecțiuni gingivale au treizeci până la cincizeci de procente mai multe șanse de a dezvolta tumori maligne la rinichi, pancreas și sânge.

O problemă care contribuie la agravarea bolilor inflamatorii ale gingiilor este gura uscată.

La mulți dintre pacienți, gura uscată este adesea cauzată de medicamente, cum ar fi cele pentru depresie, anxietate, alergii și diabet. De asemenea, pacienții se plâng de dureri în gât, probleme de înghițire și arsuri ale limbii.

Bruxismul este, de asemenea, în creștere, mai ales la adolescenți. Cu toate ca optzeci la sută dintre pacienții săi încleștează dinții pe timpul nopții, douăzeci de procente, de asemenea, facă acest lucru în timpul zilei.

În timp ce știm cu toții că excesul de zahăr poate fi dăunător pentru dinți, și gustările naturale, cum ar fi nucile crude pot avea un efect negativ.

În timp ce cafeaua, ceaiul verde și vinul au beneficiile lor, acestea pot provoca în mod indirect alte probleme datorită tendinței lor de a păta dinții.

Ca urmare, pacienții vor recurge intensiv la tratamente de albire a dinților, iar ca rezultat al albirii va rezulta și sensibilitate mai mare.

Cele mai multe dintre afecțiunile bucale pot fi tratate cu apă de gură simplă, gutiere sau utilizarea ceștilor de cafea fără capac pentru a reduce tendința de colorare a dinților.

Sursa: FoxNews