Cum evităm durerile ce însoțesc albirea dinților?

Procedurile de albire a dinților, indiferent dacă sunt realizate la domiciliu sau la dentist, poate face ca dinții să devină dureroși și sensibili la produsele calde și reci.

De obicei, durerile ce însoțesc albirea dinților durează doar câteva zile după realizarea procedurii, și nu toate persoanele experimentează senzații de durere. Din păcate, pentru unii este dificilă evitarea completă a durerii dentare ce însoțește procedeul de albire a dinților, dar există câțiva pași care pot fi urmați pentru ameliorarea senzațiilor.

În primul rând, dacă efectuați procedura acasă cu un kit special, veți afla probabil într-o zi sau doua de la utilizare, dacă procedura este dureroasă. Reducerea frecvenței de utilizare a kitului va avea, totuși, efect de ameliorare a senzațiilor dureroase.

O altă modalitate de evitare a durerii este de a avea grijă ce alimente consumați când efectuați albirea dinților. Evitați alimentele foarte calde sau foarte reci, și clătiți gura cu apă călduță, după un tratament de albire.

Unele persoane consideră că utilizarea unei paste de dinți fluorurate destinate tratării sensibilității dentare poate fi de ajutor în prevenirea durerii după un tratament de albire. Medicamentele anti-inflamatoare: cum ar fi aspirina sau ibuprofenul pot, de asemenea, ajuta la ameliorarea durerii dentare.

Dacă efectuați procedura de albire a dinților la un medic dentist și ați mai experimentat dureri în trecut, spuneți medicului dentist acest lucru, astfel încât acesta să poată regla concentrația de peroxid utilizat și perioada de timp în care substanța acționează.

Procedurile de albire dentară efectuate la dentist sau la domiciliu presupun, de obicei, utilizarea de peroxid de hidrogen, și sunt foarte sigure atunci când sunt utilizate direct.

Sursa: WiseGeek