5 Mituri despre albirea dinților! – partea a-II-a

Mitul 3: Procedura este dureroasă
Realitatea:
Tratamentele de albire a dinților sunt sigure și nedureroase. Cu toate acestea, agentul de albire poate provoca disconfort dacă atinge gingiile. Pentru a evita această neplăcere dentistul aplică un gel între gingii și dinți, numit barieră gingivală care va împiedica soluția să atingă nivelul gingiilor. În cazuri excepționale unii clienți pot experimenta o durere minoră în primele 10-12 ore de la tratament. Medicamentele împotriva durerii care se pot distribui fără rețetă pot ajuta la rezolvarea acestui disconfort.

Mitul 4: Pentru a obține rezultate satisfăcătoare, trebuie să vizitați un dentist de mai multe ori
Realitatea:
Acest lucru era adevărat în trecut. În prezent, se poate obține o albire a dinților fără prea multe probleme la oricare cabinet stomatologic. Toți terapeuții sunt bine pregătiți și au cunoștințe temeinice despre acest domeniu ce ține de albirea danturii. Tratamentele oferite sunt rapide și nu presupun proceduri complicate. Tratamentele obișnuite de albire a dinților oferă clienților la alegere până la opt nuanțe de alb în doar 15 minute.

Mitul 5: Procedura ar putea duce la apariția cancerului oral
Realitatea:
Acesta este un mit. Nu există nici o dovadă științifică că albirea dinților cauzează cancer.

„Efectul de albire va dura mai puțin timp la fumători, consumatorii obișnuiți de betelnut (paan) și cei care beau o mulțime de ceai / cafea.”
– Dr Ather Wani, medic stomatolog

Alte informații de luat în calcul
Efectul de albire nu durează pentru totdeauna. Aceasta va dura timp de opt luni până la un an și apoi dinții vor reveni treptat înapoi la nuanța sa inițială.

ȘTIAȚI?
Dacă o persoană are coroane dentare sau au existat tehnici de laminare a acestora, atunci dinții nu se vor albi.

Sursa: Times of India

Citiți și: 5 Mituri despre albirea dinților! – partea I